!

Sitter och kollar på nelly.com tänkte beställa lite kläder därifrån, har hittat så jävla många fina höga klackskor, synd att jag varken kan gå i dom eller passar eftersom jag är så JÄVLA LÅNG! klackskor är ju så jävla fint... :(  Tightsen har jag letat efter skit länge, hoppas dom är snygga. Har kollat på jätte många sånna i affärer men det har varit något fel på alla.

  
Här är det jag tänkte köpa från nelly.com

Tänkte snart ha lite spinning för mig själv haha, försöker ju träna inför stranden 09 hihi. Igår sa mamma att vi kanske ska åka jag och hon utomlands en vecka precis när skolan sluta, till turkiet eller något. Vore riktigt skönt, allt slippa allt ett tag och bara hänga med min mor. Jag saknar fan sommaren, vill åka utomlands nu, som förra vintern, då var vi i indien och skoja inte om att det var härligt, två veckor i indien när de snöar i sverige. Det var lite smått trevligt. Jag är riktigt mätt, har ätit på donken idag med Emme hehe, donken som vanligt, jag som sa till mig själv att sluta äta där och tänka på både ekonomin och kroppen, haha ska det bli någon beach 09 eller?! Nej ska upp nu och kolla på Miami Ink som börjar om 20 min sen ska jag "cykla". Ha det så bra!

 
Gucci tror hon kan ligga och sova hur som helst på min rumpa haha











Kommentarer
Postat av: emme

hon baral igger hur som hälst -.- !

Postat av: Frida :)

Ah visst, hon ba sover på min mjuka rumpa :O!

2008-12-01 @ 21:27:57
URL: http://frufrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback