ling ling where is ya bling bling?


Kolla mina coola blings :D

Snart ska jag bege mig till skolan, känns så jävla tomt att inte Linn är där. Igår åkte hon till thailand och kommer hem om två veckor. Jag kommer sakna ihjäl mig :(
Jag är skit glad, jag är lite överviktig som sagt. Har gått ner 4 kg sen jag börja träna och sådär, inte illa va? :)
I mars eller april ska jag till skolsyster och kolla. Menvafan enligt skolsyster låter det som jag är smällfet. Jag är 170 och väger nu 70kg... så farligt är det väl inte? :O och som ni ser så är jag ju inte såå fet? :S











Kommentarer
Postat av: forsan

driver du eller ? du är inte tjock någonstans!!!!!! <333

2008-12-15 @ 17:58:31
Postat av: Fridis

Tydligen enligt skolsköterskan iaf :O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback