lördagkväll med fjortisfittorna!

Sitter och gluttar här med mina fjortisfittor (inklusive min pojkvän bögfittan :) )
Jo alex berätta nyss här hur han brukar knulla med min pappa när jag ligger och sussar gott i min säng :)
Och Flisan och Linn ligger i sängen och.. ja jag vill faktist inte veta vad dom gör! ojojoj... nu guppar det här under täcket, men det gör inget, Tur att dom gillar varandra så mycket. Jaha nu använder dom rollspel med mat? dom leker pannkakor, pizzor och lite annat.. tur att någon har ett lite roligt sexliv iallafall. Jaja dom ska dra snart när Linns mamma kommer och hämtar dom. Synd att Alex inte kan åka med -.- så honom blir man ju inte av med ikväll. I morgon har jag och Alex planerat att käka pizza till frukost. Förlåt för det cp inlägget men jag är på såå jäävla sjukt humör. Har legat och kollat på dom roligaste skräckfilmerna ikäll, haha roliga inte läskiga :) puss och pånys










Kommentarer
Postat av: forsvik

hahahahaha, världen bästa inlägg ! love you frida

2008-12-07 @ 11:15:20
Postat av: Linn

haha skönaste babe ;D

älskar dig min fjortisfitta :D

2008-12-07 @ 20:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback