Tjenuxen

Jag orkar inte skriva så mycket så jag skriver lite kort om dagen. Kom hem från Alex för en timme sen, har ätit och ska nu gå och duscha. I skolan hände absolut ingenting, hade 3 timmars rast, nästa så de va värt att skita i skolan, men duktig som man är går man ju ändå :) har inga bilder :( hann inte ta några i morse fick så jävla bråttom när jag kollade på klockan. Snart är det jullov, bara 3 dagar kvar! 2 om man inte räknar med fredag? jag längtar galet tills på fredag, ska träffa flickorna och Alex och vi ska käka och sånt. Riktigt trevligt. Nej men nu ska jag bege mig in i duschen. Pussen på er!













Kommentarer
Postat av: emme

de ska bli super duper najs hörrö :D<3

Postat av: emme

dom kommer närmare frida :'( ja hör fotstegen !!

du sk abra vetta hur mkt godis me have (A)

2008-12-18 @ 07:27:58
URL: http://emloou.blogg.se/
Postat av: forsvik

hahaha fin bild på oss gumman

2008-12-18 @ 17:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback