Tjux

Kom hem för ett tag sen, har varit i skärholmen och köpt lite grejer, eftersom jag inte tror klänningen jag beställde kommer fram till nyår -.- så jag köpte ett par leggings, ett långt vitt linne, strumpbyxor och ett skit fint halsband :) Ska ha leggingsen jag köpte och med höga pumps, och det vita linnet med ett annat linne över, kan inte ta kort eftersom jag inte har någon jävla kamera, eller asså... har inte orkat ladda batteriet (a) sen åkte vi på bio och såg the day the earth stood still, eller ja va den nu hette. Sög riktigt hårt. Åkte hem, och nu sitter jag här :)
Har förresten färgat mitt hår brunt nu. Eller okej då det blev typ rött/lila/brunt, men i morgon ska jag färga om det och köpa ny hårförlänging till nyårsafton och ett par hörhängen som matchar till halsbandet. jaja .. nu ska jag gå och .. borsta tänderna eller något. Natti









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback