Första advent förfan!



Jaha, idag är det första advent, 3 veckor kvar till jul nu eller är de 4 eller va blir det? jag har fan inte kommit på vad jag önskar mig. Blir väl som vanligt pengar, så man kan åka och handla kläder som varje jul och födelsedag, lite smått tråkigt.. men man vill ju inte missa mellandagsrean!  Idag har jag hunnit med det mesta, varit ute och träffat Linn och Flisan, tränat på min spinning cykel x) & gjort biologi läxa. Nu har jag bara läsning kvar, läser en bok i svenskan, ska vara klar den 10 december med både boken och en bok recension. Kommer säkert max få ett G+ på det eftersom läraren är så jävla sträng och dum i huvudet... Själv tycker jag jag borde förtjäna minst ett VG i svenska eftersom jag uppnår målen som han satt, men han fattar ju inte det själv. Jätte irriterande. Har förresten inte orkat ta bilder på klädseln eftersom jag typ inte orkat, har bara haft mjukisbyxor för det mesta så det spelade ingen större roll. Nej, måste börja på min läsning har lite mindre än halva boken att läsa klar och hinna skriva om den :/ kommer bli jobbigt. Ha det bäst!

 
Rätt gammal bild









Kommentarer
Postat av: Moa

Gjorde det ont att ta hål i tungan? :O

Vill också! :)

2008-12-02 @ 08:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback