ÄÄH LÄS BARA! :P

Kom nyss hem, har varit i stan, hemma en snabbis, sen på huset (ungdomsgård i Huddinge) kollat på en teater där, sen va på gårn (ett annan ungdomsgård i Huddinge). I stan kollade vi på Haloween kläder, allt va ju så jäkla dyrt för att ha på sig bara en gång. Så de vart inget, åkte hem efter 2 timmar eller så. Vi åkte och mötte Forsvik och drog hem till Linn. Hemma hos Linn sminkade vi oss och fixa hår o kläder osv. Åkte tillbaka till Huddinge Centrum, Forsvik och jag drog hem till mig för att jag skulle byta om. VI gick till Huset och kollade på den där teatern sen åkte vi till gårn och nu sitter jag här. Ska sova snart tänkte bara skriva lite först. En bild från idag ska ni väl få också, RIKTIGT DÅLIGA BILDER HAHA ! :D :) PUSS SÖTNOSAR!
 

Kommentarer
Postat av: kristina

har du skaffat systemkamera?

2008-10-30 @ 21:26:57
Postat av: Frufrida

ahah whattafuck, vadå system kamera? xD

Postat av: emme

fruktäääääääääääääääääääään, din kamera e systemkamera -.- !!

2008-10-31 @ 11:12:10
URL: http://emloou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback