Regn, regn och åter regn..

Asså det bara regnar o regnar o regnar. KAN DET ALRIG SLUTA ?! :( om det regnar i morgon då vet jag inte vad jag gör, vi skulle sitta ute och allt.
Men men, man får väl hoppas på det bästa. Idag träffade jag Forsvik och Linn i centrum, jag följde med Linn hem och Forsvik drog hem och spelade "the sims". Vi satt o glodde på "Mina jag & Irene" hur nu irene (?) stavas, med Jim Carry. Riktigt rolig film alltså ;).
Ja men nu är det iallafall bestämt, vi ska få en katt, en norsk skogkatt, från min kusin. Vi ska ha den på prov och så om allt funkar bra stannar den hos oss, och sen kanske vi skaffar en liten katt unge till slut (hoppas, hoppas!).
Kom nyss på att ett nytt avsnitt av Heroes kom ut i tisdags, satt nyss och tankade hem det ska kolla snart. Haha ja, jag är en nörd som följer varenda jävla serie. Sitter alltid tills sent på kvällen och kollar på avsnitt av Dexter, haha inte det tecknade alltså utan en annan serie.
Ja, i morgon vad gör man då? blir väl till och åka och möta Linn som alla andra dagar detta lov haha<3, gårn och gå ut lite och sådär.
Känner hur jävla sugen jag vart på vatten nu, jäklar vad gott det skulle vara mums (A) jaja, nu orkar jag inte skriva så mycket mer. Bara att i morgon kommer bli sjukt roligt !!! 


14 månader med dig, den bästa tiden i mitt liv <3


Kommentarer
Postat av: embla

grattis , :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback