Uttråkad!

jag har tråkigt, klockan är knappt 11 och jag har varit vaken i flera timmar nu.. har ingenting att göra, mamma vill inte förlänga mitt wow account på internet och jag vill inte åka till affären och göra de :( så vad gör man. Ska äta tonfisksallad idag, gott faktist :) och så ska min käre storebror komma över och äta. Någon som skulle kunna hjälpa mig med mitt blogg utseende? jag får ju aldrig kläm på de. Jaja ska försöka lite en gång till snart. Igår var det nice, jag var ute med Linn och några andra, dom krökade och blev fulla jag krökade och blev inte full :/ någon snubbe spydde på Linns jacka haha inte så trevligt, får hoppas att det blir kemtvätt nästa iaf.
Ha de så bra!

    
Haha hitta bilder från nrj i sommras :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback