3 dagar

2 dagar kvar i att gå i skolan, 3 dagar tills vi åker!
Jag har träningsvärk, i typ .. ryggen(?) och armarna (?) eller kanske emellan armarna och ryggen, har satans ont och kan kanppt lyfta dom.
Har inte heller gjort svenska uppgiften tills i morgon. I morgon är det redovisning, mamma skulle hjälpa mig med läxan men hon och pappa bråkade så hon gick och la sig och sura.. så ja, får väl kanske räkna med ett IG där, kul. TACK MAMMA! dessutom har jag nu tröttnat på mammas och pappas bråk och att dom alltid kommer till mig och vill att jag ska tycka dom gör rätt och att den andra gör fel. Skiter fullständigt i det nu! tänker inte lägga mig i längre. Passa er innan jag åker till lanzarote själv, då jävlar! ta er i baken!
Nä, nu är jag lite för trött för min del, bör göra biologi läxan.. får göra den och sen går jag och lägger mig.
Puss&kram, natti!


Kommentarer
Postat av: Embla

sv ; joo, verkligen . Det blev en supger härlig dag ! :)

Postat av: Anonym

lider värkligen med dig! inte kul med något utav det där.. mina föräldrar bråkar mycket också...

2009-02-17 @ 22:13:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback