Laggande datorer..

Ja, har design och media och självklart hänger sig photoshop för tillfället så får väl chilla lite så länge. Idag blir det träning igen, sköönt! förlåt gud jag syndade idag, jag åt en pizza och drack cola till lunch, förlåt, men jag lovar att förbränna det på träningen ikväll. Slutar efter den här lektionen så snart är det bara en dag kvar i skolan. Är inte särskillt sugen på att åka flygplan, men får väl ladda in massor med ny musik i ipoden, så ge förslag på låtar jag kan lyssna på! sen har jag köpt 6 eller 7 nya böcker. Så blir till att sova, läsa och lyssna på musik på planet. Sen tänker jag faktist inte äta godis på planet, får nöja mig med en loka och tuggummi! murre! Jaja ska fortsätta smöra och vara duktig så man får extra poäng i bilden (A)
puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback