Kärlekssvek

Jaja nu ska jag berätta vad som hänt mellan mig och alex då, och så vill jag ha många kommentarer om vad ni tycker om det han gjorde!
Vart börjar man.. Vi skulle ha haft vår 3 månaders dag igår, men det blev aldrig så, han ignorerade mig sen i tisdags. Jag ringde och ringde till honom men han ignorerarde och ignorerade. Så igår åkte jag till hans jobb, jag ville bara ha en förklaring och ett riktigt hejdå från honom. Men när han ser mig springer han och gömmer sig? Vi går och letar och letar efter honom, men hans jobbar polare hjälper honom att gömma sig hela tiden. Så det var bara att åka hem, på bussen hem satt jag och grät som en tok. Mamma kom och hämtade mig precis vid bussen, när jag kom hem visste jag inte vad jag skulle ta mig till... jag skrek och grät. Till slut vart jag på bättre humör och gick ut.
Men det första jag tänkte på i morse var, varför?! varför gör han så mot mig? vad har jag gjort för att bli straffad på det viset? det gör så ont i mitt hjärta! Jag visste faktist inte vad jag skulle göra, men nu har jag kommit fram till att jag ska radera ut exakt alla spår av honom ur min hjärna och mitt hjärta! nu ska jag glömma honom. Fan vad svårt det kommer vara... 3 månader tillsammans och jag är inte ens värd att han gör slut på ett riktigt sätt?
jag känner mig så jävla värdelös... personen jag älskade mer än allt, vänder sig om och hugger mig i ryggen. Fyfan.
usch, nu ska jag torka tårarna och hitta på något kul.

Kommentarer
Postat av: andres

du förtjänar mkt bättre :)

2009-01-03 @ 19:47:36
Postat av: emme

älskling jag finns här för dej & dt e bra du ska glömma han & du är stark dt vet jag älskling .

<3

Postat av: Josefin

Så jävla lågt! :O Har varit med om något likande fast vi hann inte bli ihop. Skippa honom och gå vidare även fast jag vet att det är svårt. Känner dig inte men du förtjänar mycket bättre!



Hoppas att det löser sig.

Kram Josefin

2009-01-06 @ 00:37:44
URL: http://jj90.blogg.se/
Postat av: embla

stackare, det där kan inte vart lätt ! Du förtjänar något mycket bättre Frida, det gör du verklien

2009-01-09 @ 07:21:32
URL: http://emblalouise.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback