Hallo


Jag blir inte bäst på bild men vafan (A)


Igår var det nyårsafton, kanske inte världens roligaste. Fick iaf vara med Linn. Trodde jag skulle få träffa Alex men så blev det ju inte eftersom han var upptagen med annat och var så upptagen att han inte ens kunde ringa vid tolv slaget. Så vi har iaf gjort slut nu. I morgon tänkte jag åka till hans jobb och överraska honom och se vad han har att säga för vi har inte pratat ordenligt än, men det slutar nog med att vi , eller jag iaf, lämnar honom. Jag är trött på att han ignorerar mig flera dagar i sträck hela tiden, orkar han inte prata med mig kan han säga det eller hur? :O istället för låta mig gå runt och gissa vad som är fel. Jag tycker det är riktigt dålig stil, menmen vad gör man, killar! eller hur?
Nu har jag varit och hjälpt min bror att flytta lite. Vet inte vad jag ska göra nu, får väl kolla lite på tv och sen sova.. Ska träffa Flisan och Linn i morgon. Tack för att ni finns förresten<333












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback