hej hopp!




Skriver bara lite snabbt, har nyss käkat pizza med mamma och syrran. Ska åka till centrum och möta flisan som ska käka på donken sen ska vi åka till Linn och dra till gårn. Har varit på alex jobb, han har ju som sagt inte hört av sig på flera dagar( kan dra historien när jag kmr hem ) och så ser jag honom på hans jobb och han gömmer sig? jag och Linn letade efter honom i kanske 2 och en halv timme. Till slut drog vi hem, jag grät så jävla mkt på bussen, kände mig så värdelös, var jag inte ens värd ett hejdå?.. men nu mår jag bättre, jag har mina vänner och min familj, så länge jag har dom.. behöver jag ingen kille :) men nu måste jag gå. puss på er <333






Kommentarer
Postat av: emme

fan va söta ni är i håret brudar =D



älskar 6 saknar er ..<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback