jag tänker på dig jämt, när jag sover, när jag vaknar.

Jag saknar dig så mkt vill ha dig vid min sida vill höra dig säga "jag älskar dig frida"
Jag saknar dig nått fruktansvärt går inte att förklara, jag tänker på dig jämt, när jag
sover, när jag vaknar. På dagen på natten du finns i mina taknar för ärligt talat, du
får mitt hjärta att stanna. Jag älskar dig så mkt jag saknar ditt skratt, det bästa som
finns du är min dyrbaraste skatt. Låt tiden gå snabbt tills jag få se dig igen, och kom
tillbaka snart så jag får leva igen. Du vet hur jag känner, jag vet hur du känner nu är
du inte här nu ska jag veta vad som händer. Försvinner dina känslor och blir du tom
på kärlek, har du glömt mig än har du glömt våran närhet? Och är jag den enda eller
finns det någon annan? vill inte tänka så försöker att låta bli för jag älskar dig Alex du
är hela mitt liv...

Kommentarer
Postat av: blidell

glöm han stumpan! flickvänner är bara för killar som inte har råd med horor! vi singel flickor är det fina folket som har stil och klass. njut av singel livet och knulla vem du vill :)

2009-01-14 @ 09:49:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback