Hallo folk

Tjafan! I morgon är det fredag maddafakkas! Gick och tog en powernap efter skolan sen kom mamma hem och lagade mat, då vaknade jag och åt, och nu är jag här. Ska titta på någon ny komedi serie på 5an (tror jag) Gary hette den nog. Sen blir de sängen för mig, är alltid trött :/ Men skönt att somna tidigt efter torsdagen, då blir det ju fredag snabbt. Blev sugen på oboy, fast kan inte bestämma mig för varm eller kall oboy. Blir nog kall, så ska sätta mig med en oboy snart. Funderar på att färga håret lite ljusare, typ ljusare slingor och sen köpa hårförlängning, men är så trött på thai mahals hår som blir slitet dirket, har absolut ingen aning om om det ens är äkta. Så kanske funderar på att köpa ett jävla cyntet hår därifrån, samma sak som deras "riktiga" fast billigare till och med.
Puss puss nu ska jag ha oboy asshole!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback