Puss på skinkan?

Halloj, nu sitter jag här har nyss dragit i mig en kopp kaffe. Ska gå och platta håret eftersom idag "ERE FEST" som vi coola säger, Linn fyller ju år. Var och köpte hennes present igår, sen har jag en till present som jag köpte i spain som jag ska ge henne. Vi ska käka sen blir det utgång haha. Har städat hela mitt rum idag, bytt gardiner och städat under sängen till och med, spegeln och fönstrerna blev också tvättade. Stackars spegel har inte blivit tvättad sen jag fick den :(
men men, jag langar in bilder innan jag drar när jag är klar.
Puss på skinkan

Kommentarer
Postat av: sandrish

btw, varför dricker du kaffe?? Du gillar ju inte ens det. Vad är det för kaffe, snabbkaffe? Puss again!!

2009-03-22 @ 11:48:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback